Pinsamheter?

Tänkte starta något som kallas just Pinsamheter!
Så nu får ni jätte gärna vara med och skicka in något pinsamt som ni vill dela med er av ;)
Ni får absolut vara anonyma men de är ju så kul om ni inte vill de hehe. Då kommer såklart erat bloggnamn synas på min blogg!

Vad tjänar ni på detta? Jag vet inte, ett gott skratt till andra kanske. Jag tycker de är en kul grej! Så lets try liksom =)

Skicka in era pinsamheter till [email protected] och märk mejlet med "Pinsamt" och kom ihåg att skriva om ni vill vara anonyma eller ej!

Jag kommer läsa allas men kommer ta med 2-3 per gång!

come on now sweeties! =)=)=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var en rolig grej ! :)



/ En tjej i storstan

2008-08-08 @ 13:18:26
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Johanna WP

Åh, vad kul med fria händer! Jag ska kila ner på stan nu, men jag sätter mig med det där lite senare i eftermiddag. om du vill ha med ngra bilder, så kan du ju mejla dem till mig :)

2008-08-08 @ 13:28:44
URL: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0